03/10/12: FSA Terrorists Behind False Flag Attack on Turkey

Publié le par revivall

 

شريط فيديو سرب من قبل ما يسمى بعصابات "الجيج الكر" الارهابيية يوضح بشكل قاطع مسؤليتهم عن الهجوم الذي استهدف قرية تركية Akçakale في جنوب تركيا. وهم مجموعة يطلقون على انفسهم كتيبة خطاب في تل الابيض في محافظة الرقة بالقرب من حلب.وهو المكان الذي تم منه استهداف الاراضي التركية يليه مقطع اخر لحظة تجهيز قذائف الهاون قبل اطلاقها باعترافهم انها قذائف روسية تم سرقتها من مستودعات الذخيرة التابعة للجيش السوري لاتهامه فيما بعد بانه هو من اطلق القذائف .
الرجاء النشر لايصال الحقيقة
Breaking!! Leaked Video of the FSA Terrorists Behind False Flag Attack on Turkey
This is a leaked video of those "Free Syrian Army" (FSA) terrorists responsible for the NATO false flag attack against the Turkish town of Akçakale in southern Turkey. Those terrorists are based in Tell Abyad in al-Raqqa province near Aleppo. The FSA terrorists are known to be equipped with mortar shells as shown in this video as well. The mortar shells are Russian-made, as the FSA terrorists state in the video, since they are stolen ammunition from the Syrian Army's arms depots.

Please share this video to spread the truth!

اتحاد القنوات السورية على اليوتيوب
شبكة منقول الإخبارية،شبكة اخبار طرطوس,شبكة شام المؤيدة,حلب نيوز،من أجلك سوريا الأسد،جنود الاسد،، السوريون على اليوتيوب,The Truth about Syria
http://fb.me/Syria4alasad
http://fb.me/Tartousnews.t.n.n
http://fb.me/shaaaamnews
http://www.facebook.com/Syria.syr.syr
http://fb.me/SYR.FC
http://www.fb.me/just.for.you.syria.alassad
http://www.fb.me/AlepoNews

 

  

Publié dans Actualité

Commenter cet article